PANDEMIE | Sănătate prin mișcare în izolare.

sănătate prin mişcare

PANDEMIE | Sănătate prin mișcare în izolare.

Sănătate prin mișcare în izolare. Iată ce poți face pentru a-ți menține echilibrul psihic

Balconul, curtea sau chiar sufrageria devin, în perioda pandemiei de Coronavirus, locurile în care putem face sport și mișcare în general împreună cu cei mici. Prin puterea exemplului, părinţii îşi pot atrage copiii în diverse activităţi fizice, mici concursuri, demonstraţii ad-hoc, provocări, jocuri de rol, având toate, ca numitor comun în mişcare în spaţiul restrâns al locuinţei.

Menținerea echilibrului psihic în timpul carantinei se face prin sport și mișcare

În această perioadă de suspendare a activităţii educative în cadrul şcolilor, le revine exclusiv părinţilor supravegherea efectivă a copiilor la domiciliu. Cum o mare parte din timpul dedicat studiului se desfăşoară acum online, copiii trebuie antrenaţi în activităţi fizice în interiorul locuinţei, în curte, pe balcon. Echilibrul psihic e influenţat într-o mare măsură de mişcare, iar acum, părinţii trebuie să suplinească deficitul de exerciţii fizice al celor mici şi al lor.

Rămânem în formă fizică

Este foarte important, mai ales pentru copiii care practică sporturi de performanţă, să-şi păstreze tonusul muscular, încrederea în sine, nivelul competiţional de pregătire fizică şi psihologică. E o perioadă potrivită pentru stimularea, consolidarea şi definirea masei musculare, pentru exerciţii specifice destinate elasticităţii şi întăririi articulaţiilor. Cu puţină imaginaţie, le putem face acasă.

Nu uita să aerisești zilnic

Aerisirea locuinţei este extrem de importantă. Stând o perioadă îndelungată în interior, este necesar să aerisim periodic, pentru a beneficia de un aer curat, oxigenat pe tot parcursul zilei şi, foarte important, să aerisim înainte de culcare. De asemenea, exerciţiile fizice trebuie executate într-un ambient curat, aşadar varianta optimă este ca ele să fie efectuate cu fereastra deschisă.

Echipamentul sportiv nu este opțional

Pentru a evita accidentările, procedaţi ca şi cum aţi fi într-o sală de sport. Aşadar, îndepărtaţi la maximum obiectele cu care aţi putea intra în contact, aveţi grijă ca suprafeţele să fie proaspăt curăţate şi uscate. Îmbrăcaţi echipamentul sportiv specific şi încălţămintea obişnuită pentru sporturile de sală. Papucii de casă nu sunt o variantă potrivită.

Hidratarea este esențială

Nu uitaţi să vă hidrataţi, sedentarismul înseamnă adesea mai puţine lichide consumate, ceea ce va influenţa şi ritmul metabolic. Supravegheaţi consumul de dulciuri al copiilor şi, în general, alimentaţia lor, asigurându-le un aport echilibrat de proteine, vitamine, minerale, grăsimi. Preparaţi-le zilnic supe, oferiţi-le legume crude şi fructe, antrenându-i în bucătărie alături, pe cât posibil.

Sfaturi pentru începători

Dacă nu eraţi practicanţi obişnuiţi de sport, începeţi treptat, cu exerciţii uşoare, pentru o perioadă scurtă de timp, crescând apoi numărul acestor exerciţii, timpul acordat mişcării şi intensitatea.

Pentru un ritm optim, dar şi pentru ca mişcarea să fie plăcută şi să vă aducă bucurie, puteţi asculta muzică.Pentru începători, vârstnici sau persoane cu diverse afecţiuni, ritmul trebuie să fie lent, potrivit aptitudinilor. La final, consumaţi lichide, evitaţi să mâncaţi cel puţin o oră şi menţineţi igiena corporală.

Mens sana în corpore sano spuneau latinii şi putem, cu eforturi mici, să obţinem aceste două mari beneficii, minte sănătoasă în trup sănătos, chiar şi stând acasă.

Pentru a te susține în continuare în drumul către cea mai bună versiune a ta din punct de vedere fizic, am mutat activitatea noastră online prin live streaming. Avem programe de antrenament pentru copii cât şi pentru adulţi.

  

📈 Programul pe care l-am conceput dezvoltă mobilitatea, stabilitatea, forța, capacitatea aerobă și sculptează corpul.
Îmbunătățirea mișcării funcționale și optimizarea posturii sunt prioritățile acestui program și stau la baza prevenirii accidentărilor pe termen lung.

Sănătate prin mişcare!

🤸‍♂️ Exerciţiile se pot executa într-un spaţiu restrâns, fără materiale ajutătoare. Eventual 2 sticle cu apă sunt suficiente.

📩 Înscrie-te acum ca să rămâi în cea mai bună formă fizică în această perioadă!

Antrenamentele live se vor desfășura prin platforma Zoom, in fiecare zi de luni până vineri.
Înainte de fiecare antrenament live, primești pe email link-ul tău de acces.

Detaliile programului :
Programul începe din 22 aprilie

Cum te înscrii în program?
Trimite mesaj privat și vei primi link-ul la care te poți înscrie cu detaliile tale.
Plata se efectuează prin transfer bancar în contul firmei. Vei primi factura pe email odată ce plata este confirmată.
Începând cu prima sesiune live, primești prin e-mail sau WhatsApp linkurile de acces la antrenamentele live.

Încearcă gratuit programul – prima sesiune este gratuită.

 

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.